Suncia
Melbournestraat 66
3047BJ Rotterdam
Nederland
Veelgestelde vragen
Producten en diensten
What type of products do you offer?
We hebben onze focus verlegd naar consumentenelektronica en hebben ons aanbod uitgebreid met een gevarieerde selectie producten, zoals robotstofzuigers, huishoudelijke apparaten, telecomapparatuur, hoofdtelefoons en meer. Ons assortiment omvat gerenommeerde merken als Xiaomi, Apple, Samsung, Huawei, JBL, Sony en Sennheiser, naast innovatieve nieuwkomers in gespecialiseerde markten zoals A Dece Oasis e-bikes.
Zijn uw producten nieuw of refurbished?
Al onze producten zijn gloednieuw, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.
Kunt u helpen bij het vinden van specifieke producten die niet op uw website staan vermeld?
Ja, we kunnen u helpen met het sourcen van producten tegen 30% T/T DDP/CIF. Neem contact op met ons verkoopteam met uw vereisten voor verdere hulp.
Bestellen en verzenden
Wat zijn de betaalmethoden?
Betalingsveiligheid heeft altijd onze hoogste prioriteit. Daarom werken wij alleen met erkende betaalmethoden.
De volgende betaalmethoden worden bij ons geaccepteerd:
SEPA-overboeking
Paypal
Creditcard (Visa/Mastercard)
iDeal
Bancontact
Giropay
Sofort
Klarna
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Terugbetaling vindt plaats binnen 30 werkdagen nadat de retourzending is ontvangen. Alle onbeschadigde en correct geretourneerde producten worden bijgeschreven op de betaalmethode van de koper en u ontvangt een e-mailbevestiging wanneer de transactie heeft plaatsgevonden. Houd er rekening mee dat uw bank mogelijk extra dagen nodig heeft om de transactie te verwerken nadat zij de informatie van ons heeft ontvangen.
Kan ik een bestelling op krediet plaatsen?
Momenteel is het niet mogelijk om een bestelling op rekening te plaatsen. Alle bestellingen worden pas verwerkt zodra de volledige betaling is ontvangen, vooral bij nieuwe klanten. We bieden echter wel sourcingdiensten aan waarbij we een aanbetaling van 30% vragen en de resterende 70% vóór transport.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer via e-mail. Heeft u er geen ontvangen? Neem contact met ons op via e-mail of telefoon.
Retouren en ondersteuning
Wat te doen bij transportschade?
Indien er sprake is van transportschade kunt u een claim indienen voor de zending, maar dient u dit wel binnen 2 werkdagen te melden. Zorg er daarom voor dat de producten bij ontvangst worden geïnspecteerd en maak bij aankomst altijd foto’s van de goederen. Indien u tijdens de bezorging schade constateert, accepteer de zending dan niet.
Ik heb de verkeerde producten ontvangen
Mochten wij een fout hebben gemaakt, dan zorgen wij er direct voor dat de juiste producten worden geleverd. Laat het ons binnen een week weten, dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling
Als u per ongeluk een verkeerde bestelling heeft geplaatst, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Indien de bestelling nog niet is verwerkt, brengen wij geen extra kosten in rekening en passen wij de bestelling aan naar jouw voorkeuren.
Behandelingskosten
Indien de bestelling al gereed is gemaakt voor transport, rekenen wij 50 euro extra om deze te corrigeren. Dit dekt de kosten die wij maken voor het opnieuw verpakken van bulkverpakkingen en het retourneren van artikelen naar onze voorraad.
Transportkosten
Indien het transport al is gepland en de bestelling niet tijdig kan worden gecorrigeerd, bent u verantwoordelijk voor de transportkosten van de nieuwe levering.
Overige vragen
Hebben jullie fysieke winkels waar ik de producten kan zien?
Momenteel opereren wij uitsluitend via ons online platform. Gedetailleerde productinformatie en afbeeldingen zijn beschikbaar op onze website. Goederen kunnen uitsluitend op afspraak worden geïnspecteerd vóór verzending.
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
De beschikbaarheid van producten wordt aangegeven op de pagina van elk product. Als een product niet op voorraad is, kunt u ervoor kiezen om op de hoogte te worden gesteld wanneer het weer beschikbaar is.
Bieden jullie bulkaankopen of groothandelskortingen aan?
Ja, we bieden bulkaankoop- en groothandelskortingen op bepaalde producten. Neem voor meer informatie contact op met ons verkoopteam.
Zijn er promoties of kortingen beschikbaar?
We hebben af en toe promoties en bieden kortingen op geselecteerde producten. Houd onze website in de gaten of schrijf u in voor onze nieuwsbrief voor updates.